13 Aralık 2016 Salı

Keçeden el yapımı nakışlı sıcak tencere altlığı

Merhaba arkadaşlar!
Bugün size yaptığım kalın keçeden sıcak tencere altlığı gösteririm.

keçe altlığı tencere

Bir aileye yeni yıl hediyesi olarak yaptım. Aile resimden anladınız gibi baba*oğul*hamile anneden oluşur. 3 kişi...4 kalp :)


 Arkası da öyle:
 Nakışı yaparken sıcağa dayanıklı ipi kullandım.
İyi günlerde kullanılsın :)

Şimdilik büyük proje hazırlıyorum. Boncuklu nakışlı bebek el beceri oyun kitabı olacak. Yeni yıla kadar bitirip gösteririm size:)
Sorularınızı varsa yorumlarda sorabilirsiniz.

Yeni fikirler için bloguma ziyaretçi olun www.solakhanim.blogspot.com 
E-postayla yeni yazılarımı bedava alabilirsiniz (blogumda sağ tarafta e-mail adresinizi yazmak yeterli).
Tasarımı bana ait olduğu için re-post yaparken, kopyalarken beni  bildirmelisiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder