1 Aralık 2016 Perşembe

Keçeden kutu yapımı (el yapımı keçe kutusu)


Hediyelik olarak keçeden ıvır zıvır kutusu yapacaktım..yaptım yaptım...kendime bıraktım. 
Böyle de oluyor bazen :))

el yapımı keçe kutusu

Aslında bana çok lazım da değildi yaa:) En azından size biraz anlatayım...talep bulunursa belki de 2.yapayım :))

Kalın 3mm keçeden yaptığım kutum kapaklı. İçi gök mavisi rengi, dışı deniz mavisi.
Makine ile tek tek süs dikişle birleştikten sonra kumaş yapıştıtıcısı kullandım.
İthal yapıştırıcı kullandım. Pahalı ama kuruduktan sonra kemik gibi sağlam yapıştırma olmuş.
Ve böyle ıvır zıvır kutum var şimdi :)

Sorularınızı varsa yorumlarda sorabilirsiniz.

Yeni fikirler için bloguma ziyaretçi olun www.solakhanim.blogspot.com 
E-postayla yeni yazılarımı bedava alabilirsiniz (blogumda sağ tarafta e-mail adresinizi yazmak yeterli).
Tasarımı bana ait olduğu için re-post yaparken, kopyalarken beni  bildirmelisiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder