5 Aralık 2016 Pazartesi

Oyuncak bebeğin yatağı (el yapımı bebek nevresimi)

Merhaba arkadaşlarım! Solakhanim bloguma hoşgeldiniz diyorum!
Bugün size kızımın oyuncak bebeğine yaptığım yatağı göstermek isterim.

dıy kukla yatağı nasıl yapılır

Üzeri pamuklu kalın nevresimlik kumaştan yaptım. Ve takım sayılır: yastık, battaniye ve baza.

 Bazanın içi ince olmasın diye elyafla doldurdum ve bezlerin kenarları dökülmesin diye ultralok ile diktim.
 Üstü da 7 ahşap boncuğu ile süsledim.
 Yastıği aynı şekilde yaptım ve tek kırmızı boncukla süsledim.
 Battaniyenin içi çift katlamış eko-elyafla doldurup, ultralok makine ile kenarları kapattım. Sonra da normal dikiş makineyle diktim. Üzerine de açik kırmızı keçeden süsü ekledim.

 Kızım özellikle de bu uğur böcekli süsü sevdi :)
Sorularınızı varsa yorumlarda sorabilirsiniz.

Yeni fikirler için bloguma ziyaretçi olun www.solakhanim.blogspot.com 
E-postayla yeni yazılarımı bedava alabilirsiniz (blogumda sağ tarafta e-mail adresinizi yazmak yeterli).
Tasarımı bana ait olduğu için re-post yaparken, kopyalarken beni  bildirmelisiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder