29 Kasım 2016 Salı

Simon's cat (Saimonun kedisi... oyuncaktan minder)

İyi günler dilerim! 
Hediyelik konusu devat ettirirken size Simon's Cat personajı ile tanıştırmak istiyorum.
DIY nasıl yapılır kedi yastığı yastlk
 Sıkıcı divan minderi yerine karizmatik kedi konulacak :)

 Çizgi filmi izlediyseniz onu kesin hatırladınız bence :)Onu tanımıyorsanız sizin için bir bölümü buradan izleyin:  https://youtu.be/gLdMG38clKk
 Bu oyuncağı krem polardan yaptım. Bu kez fikir bana ait değil, doğru hatırlıyorsam bir Japonun fikri olmalı. Sadece el beceriği benim :)

Güle güle kullanılsın :)
Sorularınızı varsa yorumlarda sorabilirsiniz.

Yeni fikirler için bloguma ziyaretçi olun www.solakhanim.blogspot.com 
E-postayla yeni yazılarımı bedava alabilirsiniz (blogumda sağ tarafta e-mail adresinizi yazmak yeterli).
Tasarımı bana ait olduğu için re-post yaparken, kopyalarken beni  bildirmelisiniz.

2 yorum:

  1. Çok şirin bir kedicik bu, elinize sağlık arkadaşım. Bu arada yorum kutucuğunun üzerindeki yazılar, 'yorum yaz', 'yayınla' yazısı vs. Türkçe değil Rusça çıkıyor (Yani tahminim Rusça, Kiril alfabesi gibi...)haberiniz olsun:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim! Haftasonu bakıp düzeltmem lazım, iyi ki söylediniz, çok sağolun

      Sil