15 Kasım 2016 Salı

Mıncıklama sonbahar tavşanı

Merhaba arkadaşlarım!

Hava gittikçe soğuyor...maalesef güneşli günleri tüketmek üzere :( Ama kötülükte iyiliği de var tabii. Bol bol dışarıya çıkamayınca sonbahar oyuncakları evimde çoğalıyorlar. Son yaptıklarımdan biri böyle mıncıklama tavşanı oldu. Kazak ince örgü kumaşından yaptım onu. Ama siz de yapmak isteyecekseniz bu kumaşı tavsiye edemem - esnek olduğu için dikmesi çok zor.
el yapımı oyuncakları organik oyuncak


Bacakları çiçek şeklinde düğmeleriyle birleştirdim. Böyle olunca hem güzellik kattım hem de bacakların hareketlerı sağladım.




Kulakların içi gül pembesi kumaştan yaptın.  Küçük kuyruğu da unutamadım :) Gerçekçi renkli bir bay tavşan oldu.
Bacakları da tavşan çorap giymiş gibi alt kısmı çizgili tuttum. Hipoalerjen dolguyla doldurdum, birazicik da kulakarın içinde de dolgu ekledim. Çocuğum küçük olduğu için gözleri ve burnunu nakışla yaptım. Oyuncağım küçük parçaları içermesin diye.Ve böyle bir şişko şirinlik olmuş:)
Oturuyor, ayağa kalkıyor ve mıncıklamaya daima hazır. Yumuşak olduğu için mıncıklamak da çok keyifli  yaaa:) Ben bile vazgeçemiyorum :)
Kızım da her gittigi yere taşıyor, kemeriyor, mıncıklıyor, koparmaya çalışıyor onu. Neyse, koparamadı halen...iyi ki kedim diktim. Mağaza oyuncağı olsaydı çoktan paramparça çöpe giderdi :))

İyi sonbahar dileğiyle, Elena.
Daha dikkatini çeken fikirler: Solak hanim BLOGUMU OKUMAK İÇİN BURAYA BASIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder