21 Kasım 2016 Pazartesi

Keçeden çiçekleri (ceramik tavaları üst üste koyarken çizmemek için pratik bir çözüm)

İyi günler arkadaşlarım!
Solak hanim bloguma hoşgeldiniz!
Bügün size bir fikir daha sunacağım. Evimde 3 tane ceramik tava var ama onları yan yana koyacak yer yok. Ne yapayım? Mecbur üst üste koyuyorum. Böyle olunca ister istemez çiziliyorlar. Migros'ta sıkıcı yuvarlak bir tabak altlıkları bulabildim...hem fiyatı beğenmedim hem de boyut bana uymuyordu. Biraz düşünerek şöyle bir şey yaptım:
DIY tava altlıkları tabak altlıkları

Kaliteli kalın keçeden 2 tane uyumlu boyutta daire yaptım.
Sonra onları kesip çiçek haline getirdim.



Kenarları kullanınca deforme olmasınlar diye esnek iple kenarları diktim. 


 Yaptığım şeyden gayet da memnun kaldım. Kullanışlı, pratik, dayanıklı ve yıkanabilen tava altlıklarım var şimdi.


Size de tavsiye ederim!
Yeni fikirlerimi e-postayla alabilirsiniz(bedava).
Bloguma ziyaretçi olun www.solakhanim.blogspot.com

3 yorum:

  1. Bu gerçekten iyi imiş. Hem dekoratif. Masallah size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tülin hanım :) Hem de yapılması oldukça basit :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil