22 Kasım 2016 Salı

El yapımı nakışlı bardak altlıkları

Solak hanim bloguma hoşgeldiniz arkadaşlar! 
Bugün size el yapımı bardak altlıkları göstermek isterim. 
beyaz keçe sıcak bardak dikiş diy


 Takım 6 adetten oluşuyor, konu: Mısır :) Daha doğrusu tarihteki kalan eski Mısır olmalı :)

Bu takımı hediyelik amaçla yaptım.
hediye fikirleri

 Altın rengi simli nakışlık ipi kullandım. İpin numarası hatırlamıyorum, ya 6 ya 8 olmalı. Ama bu ipi kimseye tavsiye edemem açıkçası- kullanınca dökülüyor, parçalanıyor...tek nakışın sonucu güzel:)
 Alt tarafı düz yaptım. Kaliteli keçeyi kullandım (yıkanabiliyor ve sıcak bardağa temasa uygun).
İşte üst üste koyduktan sonra görünüm:
 Sonra da bir kurdela ile bağladım:
Güle güle kullanılsın :)
Talep bulunursa belki başka ülkelere ait simgeleri nakışla yaparım. Türkiye olabilir :) Kırmızı-beyaz konsept :)

Bloguma ziyaretçi olun www.solakhanim.blogspot.com 
E-postayla yeni yazılarımı bedava alabilirsiniz (blogumda sağ tarafta e-mail adresinizi yazmak yeterli).
Tasarımı bana ait olduğu için re-post yaparken, kopyalarken beni  bildirmelisiniz.


2 yorum:

  1. Çok güzel elişleriniz var, ellerinze sağlık, takipteyim :)

    YanıtlaSil