14 Kasım 2016 Pazartesi

Kimim

Merhaba arkadaşlar! Bloguma hoşgeldiniz!
İlk önce kendimi tanıtayım.

Adım Elena (tahmininiz doğru...yabancıyım). Meslek olarak tıp doktoruyum (iç hastalıkları uzmanı). 26 yaşındayım, evliyim ve bebeğim var. Bebeğimi uyuttuktan sonra hobimle uğraşıyorum. Yaptığım oyuncakları herkes çok beğeniyor ama yüzüme kim doğruyu söyleyecek ki? Bu nedenle blogumda yazıp tanımadığım insanların yorumları almak isterim. Kötü ya da iyi eleştiriye açığım.

Sevgileriyle, solak hanim Elena.

3 yorum:

  1. Merhaba Elena.
    Bence gayet güzel işler yapıyorsunuz. Paylaşımlarına devam edin. Edin ki, sizin gibi genç annelere örnek olun :)

    Sevgiler.

    Ha, unutmadan;
    Hiç bir blogger mükemmel işler yapmak zorunda değil. Mükemmellik çoğu zaman profesyonellik gerektiren bir konu. O zman da blogger olmaya vakit kalmıyor. Emek verilen ve sevgi ile üretilen her şey takdire layık diye düşünüyorum. Yani kaygılanmayın bu konuda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni çok mutlu ettiniz, çok teşekkür ediyorum. Bir insanın desteği çok önemli ve güç verici bir şey. Size çok minettarim. Saygılar.

      Sil