27 Kasım 2016 Pazar

Tişörtten el yapımı halı (paspas)


Gününüz aydın olsun!  Evimde bir sürü giymediğim tişört birikmiş ve onları değerlendirmek istedim. Bugün size evim için yaptığım paspası göstereceğim.
el yapımı paspas el yapımı halı

 Yeşil ve beyaz pamuklu tişörtleri kesip örgü ördüm.
Banyoda kullandığım için altına kaymaz bir tel diktim. Çok kullanışlı olmuş ve gardirobun rafları da rahatlattım :)
lo
Yüzeyi tam düz olmadığı için duştan çıkarken paspasa basmak tam bir keyif :) 
Sorularınızı varsa yorumlarda sorabilirsiniz.

Yeni fikirler için bloguma ziyaretçi olun www.solakhanim.blogspot.com 
E-postayla yeni yazılarımı bedava alabilirsiniz (blogumda sağ tarafta e-mail adresinizi yazmak yeterli).
Tasarımı bana ait olduğu için re-post yaparken, kopyalarken beni  bildirmelisiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder