15 Kasım 2016 Salı

Patchwork stilinde halı

İyi günler dilerim! 

Bugün size yaptığım çocuk halısı tanıtmak isterim arkadaşlar. Patchwork stilinde yapılmış halı bebek yatağının önüne koymak üzere yapıldı. Böyle olunca bebek oynarken artık poposunu üşütmez :)
paçvork paspas bebek odası el beceriği halka daire

20 taneden çift taraflı daireden yapılmış (40 pamuklu kumaş parça yani). Hem üst hem alt kumaşları daha kalın olsun diye dublör kumaşı ile güçlendirdim.

Her halkaya aynı boyutta düz dolgu ekledim. Hem daha yumuşak olmuş hem de daha konforlu. Sonra da el dikişle birleştirdim (kolay gibi görünüyor ama toplam 6,5 saat birleştirmeye harcadım) ve zigzag dikişle süsledim.

Ve odanın konseptine uyumlu olduğuna sevindim :)

Bu da halının alt tarafı:
Sevgileriyle, Elena.

Daha dikkatini çeken fikirler: BLOGUMU OKUMAK İÇİN BURAYA BASIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder