15 Kasım 2016 Salı

Baykuş BAYanKUŞ

Merhaba herkese!
Son 2 yılda baykuş tematiği çok popüler olmuş. Şirin uykucular...çok da karizmatikler...Çocuğuma da bir tane yapayım dedim. Uyku arkadaşı olsun. Böyle bir bayan kuşumuz oldu:)
keçe el yapımı oyuncak nakışlı

 ve onun kuyruklu arkasını da göstereceğim size :)



Kız çocuğum olduğu için pembe, mint yeşili, beyaz ve açık kahverengi keçeden el nakışla diktim. Gayet da uğraşmak lazımdı yaaa. Sonra da kalın iplerle kanatları süsledim, böylece daha da kuş tüyüne benzettim. Arkasına da boş olmasın diye küçük bir kuyruğu diktim. Son nokta olarak da küçük pençeleri ve gözleri yaptım ona. Hipoalerjen dolguyla doldurdum ve kızıma verdim:)

Çocuğumla rahat rahat uyu baykuş :)

Daha dikkatini çeken fikirler: solak hanim BLOGUMU OKUMAK İÇİN BURAYA BASIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder